Proč je negativní postoj části veřejnosti vůči #EET?

Již od druhý poloviny roku 2016 bylo možno se stále častěji setkávat nejen s články na téma blížícího se ostrého zavedení EET, ale i s reklamou mnoha poskytovatelů pokladních řešení. Ať už měly PR kampaně jednotlivých společností jakoukoliv podobu, od billboardů, přes televizní spoty, až po inzerci v tištěných mediích, mnohé do ní reálně investovaly více, než do vývoje samotných systémů. Počet firem zabývajících se pokladními systémy přitom zároveň skokově narostl o 400 – 500%. Právě tyto jevy mimo jiné podpořily negativní postoj části veřejnosti vůči EET, neboť byly v souladu s tezí, že účelem EET je „si nahrabat“.

Společnost Amax com s.r.o. se vývoji pokladních systémů věnuje již od roku 1999, tedy svůj podnikatelský záměr započala ještě dávno předtím, než mohl kdokoliv předvídat vstup A. Babiše do politiky, nebo jaké budou jeho kroky v roli ministra financí. Za tu dobu se společnost stala jedním z předních vývojářů a jejích poznatků využívaly i další odborně zainteresované firmy. I po „boomu“ spojeného se zavedením EET si tak firma i bez rozsáhlého PR s počtem přibližně 7.000 zákazníků udržela postavení jednoho z pěti největších dodavatelů na trhu. Rovněž se díky svému zázemí stala jednou z prvních, jenž uvedly na trh mobilní aplikace pro EET a navázala obchodní vztahy s takovými společnostmi jako Budějovický Budvar, Česká pošta či T-Mobile. Samozřejmostí se stalo precizní pokrytí republiky jak z hlediska obchodního, tak technického, představující pro zákazníky stabilní oporu v případě jakýchkoliv potíží. V reakci na zpětné vazby se firma rovněž rozhodla nově nabízet pokladní systémy i takzvaně na zkoušku, aby každý podnikatel měl možnost se s vybraným typem seznámit, aniž by byl prvotně zatížen nezbytnou investicí.

Postupem času začínají už první jednorázové, či nedostatečně po odborné nebo finanční stránce zajištěné, konkurenční společnosti z oblasti vývoje pokladních systémů odpadat a jejich zákazníky pak čeká nelehké rozhodnutí. Na koho se obrátit, když jim zůstane více či méně problémové zboží, s nímž nejsou sto naplnit zákonné požadavky a po prodejci se slehne zem? Nezbývá jim, než celou proceduru výběru pokladního systému podstoupit prakticky znovu od nuly a tentokrát mít při volbě šťastnější, či spíše uvážlivější ruku.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *